Subhanallah ... !! Sudah berada di Atas Paha Wanita, Ini Suka Muda Kemudian Sesuatu Yang Menakjubkan berlaku


Berebas cantik, dengan wajah yang mempesonakan. Sebagai seorang lelaki muda biasa, dia terpikat olehnya. Cinta tumbuh di hati, maka akarnya tenggelam dan daun semakin meningkat

"Saya suka dia seperti lelaki yang suka wanita," kata lelaki muda itu seperti yang diriwayatkan oleh Nabi dalam hadits yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari dan Imam Muslim.
Ternyata cinta itu bukan sahaja berkembang teduh tetapi juga liar. Sehingga dia juga ingin merasakan gadis idola madu yang tidak lain daripada sepupu. Banyak kali dia cuba merayu, tetapi gadis itu selalu menolak.
Sehingga satu peluang datang. Peluang dalam sempit.
Baca Juga : 

Bencana Ekonomi AS Muncul Bila Kongres AS Gagal Sepakati Debt Ceiling

Sekali, musim kelaparan melanda. Ibu bapa gadis itu mempunyai masalah ekonomi. Mengetahui bahawa lelaki muda itu seorang, mereka menghantar anak perempuan itu untuk meminta pertolongan
Arial, Helvetica, sans-serif; "> Pemuda memberinya 120 dinar. "Dalam satu keadaan," katanya, mengambil kesempatan daripada keadaan itu, "anda akan menyerah diri." Keadaan ekonomi yang sukar menjadikan gadis terpaksa bersetuju. Kerana dia sangat memerlukan wang. Dia perlu menyelamatkan keluarganya dari cengkeraman yang mengerikan.
Pemuda itu sudah bersedia. Hanya dua daripadanya, dia fikir dia tidak lama lagi akan memilih buah-buahan yang sudah masak. Tetapi apabila dia bersedia dan di paha, gadis itu berkata: "Percayalah kepada Tuhan dan jangan memecahkan tudung kecuali dengan cara yang sah.

Segera mendengar nama Allah dipanggil dan mesej taqwa itu dituturkan, lelaki muda itu gemetar. Hatinya gemetar. Dan dia meninggalkannya.
"Ambil wang itu untuk awak," katanya ketika dia lulus.
Baca Juga : 

Emas Tutup Agustus di Zona Hijau, Pedagang Soroti NFP

Beberapa lama kemudian, semasa menjadi selamat, lelaki muda itu bermalam di sebuah gua. Tiba-tiba, batu besar jatuh dari gunung dan menutup pintu gua. Bersama-sama dengan dua lelaki muda lain, dia terperangkap di sana, tidak dapat keluar.
Merasa tidak ada jalan keluar, ketiga-tiga hanya bergantung kepada doa. Doa dengan amal sahabat yang lain. Berkaitan dengan perbuatan baik.
Apabila tiba gilirannya untuk berdoa dengan perbuatan baiknya, dia menyebut kejadian itu; apabila dia bertobat tidak melakukan zina dan memberi 120 dinar secara percuma.
"Wahai Allah, jika perbuatan-perbuatanku adalah untuk mencari kesenanganmu, maka beri kami jalan keluar dari kesengsaraan ini." Segera, pintu gua beralih. Sehingga apabila tiga lelaki muda di dalam gua telah berdoa segala-galanya, pintu gua itu terbuka dan mereka boleh keluar dari gua itu.
Baca Juga : 

Sekilas Forex: Akankah Tingkat Suku Bunga AS Naik Lagi? Ini Menjadi Kunci Naik atau Turunnya USD


Sumber : https://detikcomindo.blogspot.com/2016/11/subhanallah-sudah-berada-di-atas-paha.html

Postingan populer dari blog ini

Ini Motif Pemerkosaan dan Pembunuhan Eno

MISTERI MAKAM NIKE ARDILLA

Naga Emas Tiba - Tiba Muncul Dari Kedalaman Sungai